گراميداشت سالروز ارتحال امام خميني (ره) و قيام پانزده خرداد در بافق


یزدفردا : در مراسمي در حسينيه امامزاده عبدالله بن موسي الکاظم (ع) بافق سالروز ارتحال امام خميني (ره) و قيام پانزده خرداد گرامي داشته شد.


در اين مراسم که امام جمعه شهرستان بافق ،مسئولين شهرستان ،نيروهاي نظامي وانتظامي و بويژه مردم ولائي شهرستان بافق حضور داشتند حجت السلام والمسلمين حميد جيهاني از روحانيون حوزه علميه قم به ايراد سخنراني پرداخت.


حجت السلام والمسلمين جيهاني در صبحت هاي خود به احاديثي از امام محمد باقر (ع) پرداخت. وي در ادامه صحبت هاي خود ضمن گراميداشت سالروز ارتحال امام خميني (ره) و قيام پانزده خرداد به ذکر خاطراتي از حضرت امام (ره) پرداخت.


وي در ادامه به ويژگي هاي امام خميني (ره) اشاره نمود. و بيان داشت که امام خميني (ره) با تقواي خود و خلوص ساده خود توانست انقلاب اسلامي ايران را به پيروزي بر ساند.


وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود به پيروي از ولايت فقيه تاکيد نمود . و افزود در حال حاضر بايد تبعييت کامل از مقام معظم رهبري داشته باشيم . وي گفت در حال حاضر تنها موضع حق رهبري مي باشد.


جيهاني گفت که جوانان ونوجوانان بايد در حال حاضر بايد با بصيرت خود دوست ودشمن را از هم تشخيص دهند . و نگذارند دشمنان با تهاجم فرهنگي آنها را از دين خارج نمود.


مديحه سرائي و سخنراني تني چند از روحانيون ديگر شهرستان از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا